Solland-Gruppen skal være en bedrift som tar vare på medarbeidere og kunder. Vi vil hele tiden forsøke og forbedre oss slik at vi også i framtiden er en premissleverandør for byggebransjen!
S - for Sikkerhet:
Våre medarbeidere skal føle seg trygge på jobb. Gjennom systematisk HMS arbeid jobber vi kontinuerlig og målrettet for å legge forholdene til rette for dette. Gjennom systematisk og god internkontroll og kvalitetssikring skal også våre samarbeidspartnere føle seg trygge på at de får det produktet de er forespeilet.
S - for Samhold:
Vi i Solland-Gruppen mener at et godt samhold gir hyggeligere arbeidsplass der alle vil bidra til å føre oss videre inn i framtiden. Samhørighet med kunden er også viktig for å lese behovene slik at vi bedre kan levere et riktig produkt.
S - for Service:
Våre samarbeidspartnere skal oppleve Solland-Gruppen som en serviceinnstilt organisasjon. Vi skal møte presis til våre avtaler og holde kunder orientert om fremdriften på jobben. Kundene våre skal etter utført oppdrag ha et godt inntrykk av våre medarbeidere, og ha et ønske om å anbefale oss videre. Når vi gjør feil, skal kunden oppleve at vi ordner opp uten unødig ulempe.