--
 
Finn leverandør, bransje, firma, nummer i Norge, Sverige og Danmark:
  Søk på norsk i: Norge Sverige  Danmark  
Sikker annonsering
Vi er medlem av:
 


Nettkatalogen - Nyheter og pressemeldinger


08.10.2012

180.no til Android: Anbefalt av DinSide.no

DinSide skriver blant annet:

"Det er flere aktører som tilbyr en lignende løsning som 180.no-appen – f.eks. er både Gule sider og 1881 også representert i Google Play-butikken. Etter å ha brukt dem alle, synes vi 180.no er mer stabil enn Gule sider, og dessuten er den helt gratis, noe 1881.no-appen ikke er (krever løpende abonnement)."

Les resten av artikkelen på DinSide

17.05.2012

Gratulerer med dagen til store og små! Ha en flott 17.mai feiring!

Stor hilsen fra alle oss i Nettkatalogen :-)

19.04.2012

Sterke brukertall for annonseflaten 180 + Nettkatalogen i Mars

I løpet av Mars 2012 hadde 180.no + Nettkatalogen over 2.8 millioner besøk fra norske brukere (ref: TNS Gallup).

19.03.2012

Nettkatalogens søsterside 180.no klar til topps med Android-app :-)

180.no appen for Android med automatisk oppslag av ukjente nummer ble lansert for en uke siden. Allerede etter 5 dager la Google den ut på forsiden til Google Play (tidligere Android Market) som en av de 8 mest populære nye gratisappene i Norge.

Ikke bruk 39,- på tilsvarende tjenester - 180.no gjør det samme helt gratis
Last ned og bruk gratis
i Google Play

Appene koster 0,- å laste ned og 0,- i månedlig avgift - ukentlig sparer norske brukere millioner av kroner sammenlignet med å ringe 1881, 1880, 1888 eller bruke sms-opplysning.

Ikke kast bort pengene dine - bruk en app fra 180.no i stedet :-)


ps. kan også lastes ned fra AppBrain, AndroidZoom, androidPIT

26.07.2011

Vi henviser til oppdaterte nyheter på 180.no

Nettkatalogen benytter de samme tjenester og nyheter som Nummeropplysningen 180.no

09.11.2010

Oppdatering: topplisten fra TNS Gallup

Da har vi endelig løst problemene og er tilbake på Topplisten ved publisering av inneværende uke.

17.09.2010

Vi anbefaler Keyweb for gratis registrering av lenker

Her ser du et eksempel på en oppføring i tjenesten: 180.no Lett å bruke - Lett å huske

16.09.2010

Ny sponsoravtale: Hvem kan slå Aamodt og Kjus

Hver for seg har de vunnet 35 medaljer i OL og VM. Nå har de endelig slått seg sammen til et nærmest uslåelig TV-team. Gjennom ti uker skal alpinlegendene utfordres av det ypperste av norske idrettsutøvere og kjendiser, i tøffe konkurranser som krever rå muskelkraft, kløkt og intelligens.

Høstens storsatsing fra TVNorge med Kjetil Andre Aamodt og Lasse Kjus i hovedrollene har premiere i kveld 20:30. Vi har 6 sponsorvignetter i hvert program som er på 1 time og 30 minutter.

Hvem kan slå Aamodt og Kjus: se klipp og les mer på tvnorge.no


Nye annonsører i Nettkatalogen publiseres også i 180.no

08.09.2010

Oppdatering: topplisten fra TNS Gallup

Vi opplyser om at alle annonsørers statistikk for klikk, visninger og treff fortsatt fungerer, men at det er problemer med målinger gjort til Topplisten.

30.08.2010

Mer relevante treff nå lansert

Nettkatalogens database har gått gjennom en omfattende vask og det er utført endringer som skal gi våre brukere bedre treff i søkeresultatene. Endringene vil gradvis publiseres de neste ukene.

18.08.2010

Noe nedetid grunnet ombygging av Nettkatalogen

Vi har nå startet med en del endringer i Nettkatalogen som skal gi et raskere søk og mer relevante treff. Dette kan medføre noe nedetid (spesielt i tidsrommet 23:00 - 03:00).

09.08.2010

Nettavisen elsker appen fra 180.no :-)

iPhone appen fra 180.no som akkurat har kommet i en ny versjon tilpasset iOs 4 og iPhone 4 blir satt pris på av Nettavisen ved journalist Øystein W. Høie. Den nye funksjonen som benytter GPS-en til å finne telefonnumre og adresser blir trukket spesielt frem.

Utdrag:

"180 har på sin side muligheten for å bruke GPS-en til å finne telefonnumre og adresser for den adressen du befinner deg på."

Nettavisen.no elsker 180.no for iPhone :-)

12.07.2010

Meget gode seertall for for VM-Finalen på TV2

Vi gratulerer Spania med seieren og som nye verdensmestere!

På det meste fulgte nærmere 1,5 millioner norske seere kampkvelden i går på TV2 og markedsandelen var ca 71%, noe som er sterke tall en søndag i fellesferien.


180.no er sponsor av VM-sendingene på TV2 fra Sør-Afrika og deler annonseflate med Nettkatalogen.no

29.06.2010

Fotball VM 2010 - Stem på det laget du tror vinner!

Vi trekker ut en vinner som stikker av med både en iPhone 4 og en iPad fra Apple.

Stem på din VM-favoritt her

18.06.2010

Samba-tall for Fotball-VM :-D

Fotball-VM er en braksuksess for TV2 og sponsorene. Totalt fikk 1.726.000 seere med seg helgens kamper og i gjennomsnitt så 50,28% av alle som så på TV når kampene gikk på Fotball VM. Størst andel i helgen hadde Argentina - Nigeria med hele 62,3% av seeruniverset(!)

I går fulgte Brasil som møtte Nord-Korea opp med hele 810.000 seere i 2. omgang og TV2 var med god margin den største tv-kanalen i Norge med over 25% flere seere enn statskanalen NRK.

Kilde: TV2 & Kampanje


Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

10.06.2010

Vårt største sponsorat noensinne: FOTBALL-VM 2010!

Vi er stolte av å kunne gi alle våre annonsører og brukere den store nyheten at 180.no er sponsor for TV2 sine VM-sendinger fra Fotball-VM 2010.

Nummeropplysningen 180.no vil ligge med sponsorvignetter i forbindelse med alle kamper, magasiner, spesialsendinger på TV2, TV2 HD og TV2 Zebra gjennom hele VM i Sør-Afrika.

Totalt vil våre vignetter vises mellom ca 600 / 700 ganger og nå ut til stort sett alle som har mulighet til å se på TV i Norge.

180.no vil også profileres på TV2 sine nettsider dediktert til Fotball-VM: Fotball-VM


Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

08.06.2010

180.no sponser Sporten på TV2 Nyhetskanalen under hele VM :-)

I tillegg til å sponse "Været" på TV2 Nyhetskanalen vil 180.no under Fotball-VM 2010 også sponse alle sportssendinger. Daglig gir dette nærmere 30 sponsorvignetter ekstra og ukentlig når kanalen ut til over 1 million seere.

Ukentlig vises også 180.no sine 30 sekunders reklamefilmer ca 80-90 ganger :-)


Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

07.06.2010

180.no sponser: Reflektor i kveld på TV2: Dokumentar om Kjetil Siem

Kjetil Siem er dukketeater-instruktøren fra Romsdal som fikk toppjobb i den Sør-Afrikanske fotballen. TV2 har fulgt Siem på jobb og i fritid, i Sør-Afrika og Norge.

En dokumentar som tar deg med i kulissene til vertslandet for fotball-VM 2010, 180.no sponser.


Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

05.06.2010

180.no sponser: Veien til VM på TV2

Snart er det klart for VM i fotball 2010 og nummeropplysningen 180.no sponser "Veien til VM" på TV2. Følg de siste nyhetene i oppkjøringen til VM i Sør-Afrika og få de siste oppdateringene før avspark.


Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

24.03.2010

Ledernytt, Salg & Markedsføring: Fult trøkk i 180.no

Bransjemagasinet Ledernytt har en omfattende artikkel i siste utgave av magasinet, artikkelen er også publisert på Ledernytt.no.

Utdrag fra artikkelen:

Mange har nok lurt på hvem som står bak 180.no, nummeropplysningstjenesten som dukker opp og krever oppmerksomhet i alle mulige sammenhenger – enten det er som sponsorer til TV-programmer eller i 50 lokale nettaviser. Jo, det er selvfølgelig tre unge, pågående, driftige og uredde gründere, Øyvind Bangsund, daglig leder, Benjamin Fauchald, styremedlem og Stian Gundersen, styreformann.

De holder fortsatt til i det gamle VG-bygget i Akersgata, men ser seg rundt etter nye lokaler. For nå er det fullt her inne, og helt annerledes å komme inn i lokalene i 5. og 6. etasje nå enn for to år siden. I dag er det et trøkk av en annen verden her! En atmosfære av ungdommelig iver og entusiasme. Det er som å komme inn i bikube – det syder og summer av unge gutter og jenter som snakker i sine trådløse headset, står ved små arbeidsbord i en hestesko, eller løper rundt mens de snakker i telefonen. Her kjenner jeg straks at stemningen er god og at det bygges en suksess.


Les hele artikkelen på Ledernytt.no

Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

20.03.2010

Direkte link til 180.no for iPhone

180.no for iPhone er nå lastet ned av ca 50.000 iPhone brukere, om du enda ikke har den
kan du laste den ned her (180.no App for iPhone er gratis)


Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

05.03.2010

180.no sikrer torsdagskvelden på TV2

180.no har gjort en avtale om å presentere "Lurt av Karlsen" og "Torsdag Kveld fra Nydalen" i hele 2010. Det er stor forventning til programmene som sammenlagt forventes å ha mellom 800.000 og 900.000 seere.

Avtalen gir også 180.no 1/3 av alle dominansvisninger (banner + wallpaper) på nettsidene tilknyttet programmene.

Se klipp og ekstra innslag som ikke er vist på TV her: Lurt av Karlsen

Se klipp og ekstra innslag som ikke er vist på TV her: Torsdag Kveld fra Nydalen

Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

03.03.2010

Farmen med tidenes reality-premiere på tv!

VG, Dagbladet og Kampanje.com skriver alle om den populære premieren for Farmen 2010 på TV2. På det meste var over 1 million seere inne samtidig for å følge den populære serien.

Dagbladet: «Farmen» kan feire reality-rekord: Link til Dagbaldet
VG: «Farmen» vant TV-mandagen: Link til VG
Kampanje: Farmen med tidenes reality-premiere på tv!: Link til Kampanje
Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

01.03.2010

Farmen 2010 starter i dag - 180.no er sponsor på TV og internett :-)

En av Norges største suksesser på TV drar i gang en ny sesong i dag. Farmen på TV2 har i mange år vært den aller mest populære serien i sin genre på TV. Med seertall på ca 800.000 er det liten tvil om at dette er noe mange vil få med seg.

Nummeropplysningen 180.no er en av totalt fire sponsorer og vil i løpet av 10 uker vise 4 sponsorvignetter tilknyttet alle episoder i beste sendetid.

Se mer om Farmen 2010 (deltagere, spesielle klipp m.m.) på TV2.no

Farmen sendetider:
Mandager, onsdager og lørdager 20:00 + sammendrag søndag 21:45 på TV2
Mandager, onsdager og lørdager 21:00 + sammendrag søndag 18:00 på TV2 Zebra

(Alle episodene sendes også i reprise på TV2, søndag kl 15:00, 16:00 og 17:00)


Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

19.02.2010

Nytt sponsorat for Senkveld på TV2.no

180.no sponser som kjent for de fleste Senkveld med Thomas og Harald. Norges mest populære talkshow sendes fredager 22:15 på TV2 og reprisen sendes på TV2 Zebra (søndager 23:15).

På internett kan du til en hver tid se spesialinnslag, bloopers og mye annet snacks fra Senkveld som ikke sendes på TV. 180.no har nå gjort en avtale om å ligge inne med 1/3 av visningene rundt "Senkveld på internett". De to andre annonsørene er Sopps og Krogsveen.

Senkveld med Thomas og Harald ser du på TV2 Underholdning


Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

17.02.2010

TV2 Nyhetskanalen øker betydelig

TV 2s Nyhetskanalen er i løpet av sitt første år som nyhetsformidler blitt mer enn 4 ganger ganger større enn de fire største utenlandske nyhetskanalene som vises i Norge til sammen. Daglig har kanalen 330 000 unike seere som i snitt ser 33 minutter hver på TV2 Nyhetskanalen, det er en økning på 130 000 bare siste året. Til tider er kanalen på 6.-7. plass totalt sett.

180.no sponser været og sender rundt 15 stk 30-sekunders reklamefilmer daglig på kanalen, så dette er gode nyheter for 180.no og våre ca 24.000 norske annonsører :-)

Mer informasjon på TV2 Nyhetskanalen, internett


Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

26.01.2010

År 2010 starter med ny besøksrekord! Over en halv million besøk i uke 1 :-)

Gode nyheter for alle annonsører: 504.691 besøkende benyttet Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no til å finne leverandører, nummer, varer og tjenester i uke 01. Totalt ble det gjort over 1.1 millioner søk (et snitt på ca 6.650 søk per time - døgnet rundt).


Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

04.12.2009

180.no sponser håndball VM i Kina :-)

Med godt synlig reklame på banen i alle kampene til håndballjentene i VM er vi med på å heie Norge frem til gode resultater.

Banneret på banen viser 180.no logo samt en kort tekst om den populære tjenesten for iPhone. I tillegg til alle de som ser kampene live i Kina har TV2 hatt opptil 1 million seere i tidligere VM.

Alle vi i 180.no ønsker dere LYKKE TIL :-)


Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

27.11.2009

Uke 47: Rekord i antall besøk, en håndfull unna 500.000 besøk :-)

Gode nyheter for alle annonsører: 499.059 besøkende benyttet Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no til å finne leverandører, nummer, varer og tjenester i uke 47. Totalt ble det gjort over 1.1 millioner søk (et snitt på ca 6.650 søk per time - døgnet rundt).

Vi takker også for alle tilbakemeldinger fra brukere av vår nye App til iPhone, en gratis oppdatering er rett rundt hjørnet. Denne vil løse de aller fleste av de tingene vi ikke hadde fått med oss i den første utgaven.


Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

25.11.2009

Denne uken sponser vi "alt" på TV Norge :-)

Nok en gang kjører 180.no sponsing av "alt" på TV Norge.

Ved stort sett alt av filmer, serier, dokumentarer og andre programmer ligger "Nummeropplysningen 180.no" som fast sponsor før programmet, i reklamebreak og etter programmets slutt. Totalt vil ca 500 sponsorplakater for 180.no vises fordelt på syv dager.

Link til TVNorge


Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

23.11.2009

NÅ!: 180.no for iPhone mer populært enn Facebook og Spotify :-)

Nummeropplysningen 180.no er nå inne i sin andre uke som mest nedlastede applikasjon til Apples iPhone i Norge.

En ekstra hyggelig nyhet er at alle våre annonsører er lagt inn også på 180 iPhone med søkeord og informasjon som på Nettkatalogen.no og 180.no Internett :-)

Først i Norge! Nummeropplysningen 180.no er nå også tilgjengelig som gratis App til iPhone
Last ned 180.no for iPhone gratis her

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Her er noen utdrag fra omtale i media den siste uken:

Teknofil.no:
"Setter vi det litt på spissen og regner med at en samtale til tradisjonell telefonopplysningen koster cirka 16 kroner har vi i løpet av noen få dager allerede spart norske forbrukere for nærmere 500 000 kroner."

Les hele artikkelen om 180.no for iPhone på Teknofil.no
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ITpro.no:
Nummersøk til topps på norske iPhones, 180.no først ute. - Vi synes det er hyggelig å være først ut i markedet for iPhone som er med på å gjøre den tradisjonelle opplysningstjenesten over telefon og papirkatalog mindre relevant."

Les hele artikkelen og omtale om 180.no til iPhone fra ITpro.no her
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idg.no Macworld:
"Macworld har prøvekjørt programmet og synes det fungerer bra. På forsiden kan du søke etter navn og nummer, eller gå til en liste over ti siste søk."

Les hele artikkelen og omtale fra Idg.no Macworld her: Nummeropplysningen 180.no for iPhone
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mobilen.no:
Braksuksess for 180.no-app. iPhone-applikasjonen til Nummeropplysningen 180.no gikk rett til topps i App Store etter fire dager.

Les fra Mobilen.no om 180.no til iPhone her
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

iPod1.no:
180.no er først ute i det norske markedet med en App for nummeropplysning og søk etter varer og tjenester i Norge. 180 til iPhone inneholder alle norske privatpersoner og nummer, samt alle bedrifter med ekstra informasjon som bransjer og søkeord.

Les hele artikkelen om 180.no til iPhone her
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mynewsdesk.com::
Nummeropplysningen 180.no først ute - og rett til topps med iPhone

Kilde: Mynewsdesk.com: om 180.no, iPhone
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Først i Norge! Nummeropplysningen 180.no er nå også tilgjengelig som gratis App til iPhone :-)
Last ned 180.no for iPhone gratis her


Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

18.11.2009

Pressemelding sendes ut via NTB i dag

En pressemelding om den nye applikasjonen til iPhone fra 180.no sendes ut i dag:

Pressemelding fra 180.no om ny applikasjon til iPhone

06.11.2009

Fast plassering på SOL.no - FORSIDEN

180.no ligger nå også ute på SOL.no med fast forsideknapp. Knappen har ca 14 millioner visninger per uke og sammen med plasseringen på ABC Startsiden.no (også forsiden) eksponeres nå Nummeropplysningen 180.no for stort sett alt av nettbrukere i Norge.

Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

02.11.2009

Filmkampanjen for 180.no med Per Ståle Lønning utvides igjen :-)

Sending av 30 sekunders reklamefilmer for Nummeropplysningen 180.no på TV2 i forbindelse med Nyhetene, Været og Sporten i 2009. Filmene sendes også i breaket til Varg Veum på søndager ut resten av sesongen. Nærmere 600.000 seere følger Var Veum på søndagskveldene :-)

Sendeplan for reklamefilm:
Uke 44 -> ut sesongen: Varg Veum. søndager.
Uke 45: 02.11 - 18:51 Mellom Været og Tabloid, 04.11 - 21:19 mellom Været og Sporten
Uke 46: 11.11 - 21:19 Mellom Været og Sporten, 15.11 - 21:39 mellom Sporten og Varg veum
Uke 47: 16.11 - 18:51 Mellom Været og Tabloid
Uke 48: 24.11 - 20:54 Mellom Broom og Nyhetene

Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

29.10.2009

Uke 43: Rekord i antall besøk for Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen

Oppgangen fortsetter: Hele 480.495 besøkende benyttet Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no til å finne leverandører, nummer, varer og tjenester.

Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

19.10.2009

Filmkampanjen for 180.no med Per Ståle Lønning utvides - 71 Grader Nord

Godt over 1 million seere på TV2 Nyhetskanalen ukentlig... Vi øker! I dag utvides sendeflaten for reklamefilmene med sending av film i breaket på et av TVNorges desidert mest populære programmer: 71 Grader Nord. 180.no har sikret plassering av filmer ut hele sesongen og har dermed sørget for eksponering mot nærmere enda en halv million seere hver uke.

71 Grader Nord er et av de mest lengstlevende programmene på kommersielt TV i Norge og har i år som tidligere med verdensmester i slalom og alpiness Tom Stiansen som programleder.

Programmet passer 180.no sin profil svært godt og vi er veldig fornøyde med å kunne nå ut til programmets seere.

Se nyheter, klipp, intervjuer og ekstra fra programmet på nett


Nettkatalogen & Nummeropplysningen 180.no deler annonseflate

12.10.2009

Denne uken sponser Nummeropplysningen 180.no igjen "alt" på TV Norge :-)

Nok en gang kjører 180.no sponsing av "alt" på TV Norge.

Ved stort sett alt av filmer, serier, dokumentarer og andre programmer ligger "Nummeropplysningen 180.no" som fast sponsor før programmet, i reklamebreak og etter programmets slutt. Totalt vil ca 500 sponsorplakater for 180.no vises fordelt på syv dager.

Nettkatalogen & Nummeropplysningen 180.no deler annonseflate

01.10.2009

Per Ståle Lønning og 180.no - på TV2 Nyhetskanalen

I dag settes en kjempekampanje i gang på TV2 Nyhetskanalen! Nummeropplysningen 180.no vil sponse Sporten med ca 20 daglige sponsorplakater og sende en 30 sekunders "nyhetssending" med Per Ståle Lønning som nyhetsanker ca 12 - 20 ganger daglig.

TV2 Nyhetskanalen har ca 1.2 millioner seere pr uke og i snitt ser seerene på kanalen over 30 minutter per dag. Antall annonsører på kanalen er begrenset og teller i dag blant annet: BMW, Tele2, Flytoget og selvfølgelig 180.no :-)

Vi i 180.no er svært fornøyde med å få Per Ståle Lønning med i filmen og føler han sammen med vår utegående repporter lager et helt spesielt team.

se filmen her: 180.no og Per Ståle Lønning sparer trærne

Eventuelle spørsmål vedrørende saken eller markedsføring kan rettes til: stian@nettkatalogen.no


Nettkatalogen & Nummeropplysningen 180.no deler annonseflate

09.09.2009

Neste uke (uke 38) sponser Nummeropplysningen 180.no "alt" på TV Norge :-)

Nok en gang kjører 180.no sponsing av "alt" på TV Norge.

Ved stort sett alt av filmer, serier, dokumentarer og andre programmer ligger "Nummeropplysningen 180.no" som fast sponsor før programmet, i reklamebreak og etter programmets slutt. Totalt vil ca 500 sponsorplakater for 180.no vises fordelt på syv dager.

Nettkatalogen & Nummeropplysningen 180.no deler annonseflate

28.08.2009

Vi sponser: Hvem kan slå Ylvis på TV Norge! (starter mandag)

På mandag starter en TV Norges storsatsinger denne høsten. Ledet av Frithjof Wilborn skal brødrene Ylvis utfordres - slår du de kan du stikke av med 1.000.000 kroner.

Nummeropplysningen 180.no vil ha 6 sponsorvignetter prime time på mandager og 4 sponsorvignetter på tirsdager i forbindelse med programmet.

Se klipp og les med om programmet på TVNorges nettsider

Nettkatalogen & Nummeropplysningen 180.no deler annonseflate

19.08.2009

Uke 33: Rekord i antall besøk for Nettkatalogen og 180.no

En god start etter en lang sommerferie ga ny rekord i antall besøk. Hele 464.974 besøkende benyttet Nettkatalogen.no og Nummeropplysningen 180.no til å finne leverandører, nummer, varer og tjenester.

Nettkatalogen & Nummeropplysningen 180.no deler annonseflate

03.08.2009

Gode tall for Nettkatalogens "søsterside" i Danmark - Gulex.dk

Gulex.dk holder trafikken oppe og hadde hele 410.057 brukere i juni 2009. Dette er over en tredjedel av det Degulesider.dk og Eniro.dk leverte i samme måned.

27.07.2009

Hushovd sikret den grønne trøyen

Vi gratulerer Thor Hushovd med seieren i kampen om den grønne poengtrøyen i årets Tour de France - hans andre i karrieren.

Nummeropplysningen 180.no sponset TV2 sine sendinger fra Tour de France 2009.

Les + se mer på TV2.no

Nettkatalogen & Nummeropplysningen 180.no deler annonseflate

10.07.2009

Hushovd-triumf ga gode TV-tall for TV2 og sponsoren Nummeropplysningen 180.no

Nesten halvparten av TV-seerne i Norge fulgte med da Thor Hushovd spurtet til seier i Tour de France torsdag. TV 2 hadde en markedsandel på 41,1 prosent under den sjette etappen til Barcelona. Mot slutten av etappen, da Hushovd leverte nådestøtet, hadde TV2 en markedsandel på 49 prosent.

Link til Tour de France på TV2

Nettkatalogen & Nummeropplysningen 180.no deler annonseflate

07.07.2009

180.no sponser TV2s sendinger fra Tour de France 2009

Med over 500 sponsorplakater fordelt over 3 uker er nummeropplysningen 180.no svært synlige sommeren 2009. Vi ligger inne som sponsor alle dager fra 14:00 til 18:30 samt ved Tour de France Magasinet som følger Nyhetene, Været og Sporten kl: 21:35.

Nettkatalogen & Nummeropplysningen 180.no deler annonseflate

24.06.2009

Stor spottkampanje på Radio1

En større kampanje med 30-sekunders reklamespotter startet denne uken på Radio1. Budskapet om gratis nummeropplysning på nett og SMS fra 180.no vil sendes denne uken samt store deler av august.

- Hør reklamespotten her -

Nettkatalogen & Nummeropplysningen 180.no deler annonseflate

11.05.2009

180.no: Sponsordominans på TV Norge

Nok en gang kjører 180.no sponsing av "alt" på TV Norge.

Ved stort sett alt av filmer, serier, dokumentarer og andre programmer ligger "Nummeropplysningen 180.no" som fast sponsor før programmet, i reklamebreak og etter programmets slutt. Totalt vil ca 500 sponsorplakater for 180.no vises fordelt på syv dager.

Nettkatalogen & Nummeropplysningen 180.no deler annonseflate

04.05.2009

Stor kampanje for 180.no på Radio Norge og Radio 1

Sommertid er radiotid :-)

05.05.2009 braker det løs med en stor sponsorkampanje på Radio Norge og Radio 1. 180.no vil presentere sendingene mellom 14:00 og 18:00 (primetime) med over 1100 sponsorvignetter over de neste tre månedene.

Hører du på radio, da vil du høre "Nummeropplysningen 180.no"

Nettkatalogen & Nummeropplysningen 180.no deler annonseflate

08.04.2009

God påske :-)

Vi øsnker alle våre annonsører og brukere en riktig "God påske"

03.04.2009

Gode resultater på TV2

Senkveld med Thomas og Harald fosser videre frem med seertall det er vanskelig å slå. Hyggelig for annonsørene i Nettkatalogen & 180.no er det at reklamen som sendes i programmets sendetid er de mest sette på norsk TV. "Da damene dro" sikret seg en fin-fin fjerdeplass.

Nummeropplysningen 180.no er en av Da damene dro & Senkvelds tre sponsorer og har fire faste sponsorspotter i forbindelse med alle programmer i 2009.

Mest sette reklameblokker uke 13: Senkveld på TV2

Mest sette kommersielle programmer uke 13 : Senkveld på TV2


Nettkatalogen & Nummeropplysningen 180.no deler annonseflate

31.03.2009

Ledernytt: Bransjesøkene øker!

"Du har sikkert sett reklamesponsoratene for "Nummeropplysningen 180.no" oftere og oftere på TV2 den siste tiden. Målet for første halvdel av 2009 er å plukke de rette tv-programmene for å bli en tjeneste folk husker. ”Senkveld” og ”Da damene dro” har hver for seg hatt nærmere 1 million seere ukentlig. Dette har vært med å skape større interesse rundt tjenesten og annonsesalget har virkelig skutt i været, sier styreleder Stian Gundersen."

Les hele artikkelen fra Ledernytt


Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen.no deler annonseflate

12.03.2009

TNS Gallup: Brukertall uke 6 - over 1 million oppslag av 404.102 unike norske brukere.

Tallene gjelder Nettkatalogen.no + Nummeropplysningen 180.no

12.03.2009

Gulex.dk - Danmarks 20. største nettsted

Februar var nok en god måned for Nettkatalogens danske søsterside, Gulex.dk. Kun 19 danske nettsteder hadde mer trafikk denne måneden og Gulex.dk ble den 4. største danske katalogtjenesten.

Se hele listen hos FDIM

13.02.2009

TNS Gallup: Brukertall uke 6 - over 1 million oppslag av 405.419 unike norske brukere.

Tallene gjelder Nettkatalogen.no + Nummeropplysningen 180.no

12.02.2009

Nesten 1 million så Da Damene Dro (og sponsoratene for 180.no)

Avisa Nordlys har en artikkel om braksuksessen om hvordan menn klarer seg når kvinnene plutselig forsvinner ut av livene deres. Nummeropplysningen 180.no har fire sponsorplakater per program.

Nordlys.no: Kjempetall for Husøy-gjengen

26.01.2009

Senkveld, Da damene dro, Det store korslaget og komiseriene på TV2

Nummeropplysningen 180.no fortsetter sin vekst og har sikret noen av de meste populære programmene på norsk TV for 2009. Vi minner om muligheten for at alle annonsører i Nettkatalogen også kan bli vist på 180.no med samme oppføring.

Den 6. mars er Thomas & Harald tilbake med nye gjester, sprell, dueller og innslag i Senkveld. Med nærmere en million seere når 180 gjennom sponsing av dette ”feelgood showet” ut til et bredt publikum hjemme i TV-stua.

Senkveld: Se klipp og ekstra innslag fra programmene

"Da damene dro" er stor satsing fra TV2 som skal kapre seere på tirsdagskveldene. "Hvordan klarer menn seg når alle kvinnene plutselig forsvinner ut av livene deres? TV 2 sendte alle kvinnene i det lille fiskeværet Husøy til Syden, og overlot alt ansvar for hus og hjem til mennene som ble igjen".

Da Damene Dro: Se klipp og ekstra innslag fra programmene

Det store korslaget, supersuksessen fra Sverige starter nå i norsk versjon. Her får du treffe artister som Jørn Hoel, Vinnie (fra Paperboys), Elg og Hanne Krogh i en kamp om å sette sammen det beste koret bestående av folk fra deres hjembygd. Programmet sendes i beste sendetid: Lørdager, 20:00.

Det store korslaget: Se klipp og ekstra innslag fra programmene

Sist men ikke minst så vil 180.no sponse ettermiddagssendingene hos Norges ubestridte seriemester. Alle hverdager vil vi ligge med faste plasseringer på de populære komiseriene som sendes når du har kommet hjem fra jobb. Venner for livet, Scrubs, That 70s Show og flere andre programmer.

19.11.2008

Vi takker for 2008 og sponser ”alt” på TV Norge i en hel uke!

Vi takker for 2008 og sponser ”alt” på TV Norge i en hel uke!

2008 har vært et fantastisk år for Nettkatalogen / 180.no og vi feirer med å sponse stort sett alt som er av programmer på TV Norge den første uken i desember. Totalt omfatter dette over 500 reklameplakater på én uke og ”nummeropplysningen 180.no” vil være blant Norges mest eksponerte tjenester på internett.

Listen over programmer strekker seg nesten fra Oslo til Trondheim, men her er et lite utvalg:

America´s Funniest Home Videos, Norges herligste, Cold case, David Letterman, CSI 5, CSI Miami, Lørdagsfilmen, Graham Norton, Osbournes, Åndenes Makt, TVN 20 år: Humor, TVN 20 år: Reality og over 40 andre programmer.

For en komplett oversikt er det bare å sjekke din foretrukne programguide for:

TV Norge, uke 49, 24-7

28.10.2008

Ny rekord! Over 400.000 unike brukere i uke 42 :-)

Nummeropplysningen 180.no og Nettkatalogen hadde i følge TNS Gallup totalt over 400.000 unike norske brukere i uke 42. Det ble gjort over 1 million søk etter varer, tjenester, navn og nummer innenfor den samme perioden.

Dette gjør annonseflaten 180 + Nettkatalogen til en av de mest brukte innenfor sitt segment i Norge.

02.10.2008

"3 blide gründere med dødsforakt!" - Les intervjuet fra ledernytt

”Nettkatalogen.no er historien om tre unge menn som realiserte en forretningsidé - uten frykt, uten respekt for eventuelle konkurrenter, med et brennende ønske om suksess, men nærmest uten innskuddspenger. Eventyret hvor alle tre vinner halve kongeriket. For Nettkatalogen.no er blitt en suksess og nystartede 180.no er i ferd med å bli det”.

Les hele intervjuet på Ledernytt.no >>

26.09.2008

Over 1 million unike brukere per uke!

Nettkatalogens morselskap Advista AS driver også søketjenester i flere andre europeiske land. Etter god vekst blant annet i Tyskland (www.gelbex.de) har nettverket av søke- og katalogtjenester nå samlet passert 1 million unike brukere per uke. Advista opplever også en god økning i omsetning første halvår sammenlignet med samme periode i 2007.

Det er forventet at alle land i Advistas nettverk skal være ute av testfasen med fullintegrerte tjenester levert av Google i løpet av 2008. Totalt har over 100.000 europeiske bedrifter aktivt registrert seg med dybdeinformasjon som søkeord, webadresse, kontaktpersoner etc i Advistas nettverk.

25.09.2008

Endelig er de tilbake - 180.no sponser Torsdagsklubben

I dag, nærmere bestemt klokken 21:40, starter endelig nye sendinger av Torsdagsklubben opp igjen. Tilbake i studio er teamet som ledet den forrige suksessrunden: Silje Stang, Thomas Giertsen og hele Norges go´gutt Otto Jespersen :-)

Selv før første sending er det hele i gang: http://www.kjendis.no/2008/09/25/548068.html

Du vil snart kunne se klipp og ekstra innslag på Torsdagklubbens nettsider:

17.09.2008

Trygg Katalog: Nummeropplysningen 180.no ”Godkjent nettsted”

Det finnes en rekke aktører i det norske søke- og katalogmarkedet. Dette har ført til en usikkerhet rundt hvor det er trygt å annonsere.

180.no ble i dag tatt inn som godkjent nettsted i bransjeforeningen Trygg Katalog. Foreningen omfatter fra tidligere av nettstedene: Gulesider.no, Kvasir.no, Proff.no, Nettkatalogen.no, 1881.no, Sol.no, Telefonkatalogen.no og Sesam.no.

Neste gang du skal annonsere, sørg for at det er hos et godkjent medlem av Trygg Katalog.

Les mer om ordningen her: www.tryggkatalog.no

11.09.2008

Vil du bli millionær?

Ja, da skal du følge med på TV2s storsatsingen!

Vi kan med stor glede meddele alle våre annonsører og registrerte bedrifter at Nettkatalogen.no vil sponse ”Vil du bli millionær” på TV2. For første gang sendes programmet direkte slik at også tv-seerne kan delta i konkurransen. Programmet starter førstkommende lørdag kl: 20.00 og du kan allerede da sikre deg en plass i neste ukes tv-sending og vinne flotte premier, blant annet en splitter ny bil til en verdi av 400.000.

Nettkatalogen.no vil være reprensetert med 6 faste sponsorvignetter, primetime på alle lørdager. Dette vil sørge for ekstra oppmerksomhet både for tjenesten og annonsører.

For å være med å spille ”Vil du bli millionær” på TV2, se: http://www.tv2underholdning.no/millionaer/spill

Vi ønsker dere alle sammen en god helg og lykke til med spillingen!

01.09.2008

Nettkatalogens danske søsterside klatrer i Danmark

Nettkatalogens morselskap Advista AS driver også søketjenester i Danmark, Sverige og Tyskland.

Gulex.dk som er en firmakatalog og søkemotor klatrer på internettmålingene i Danmark. Vi sikret en 5. plass på målingene for juni blant danske katalogtjenester. Totalt gjør dette tjenesten til det 24. mest besøkte nettstedet på Damarks offisielle toppliste publisert av FDIM (Foreningen af Danske Interaktive Medier). Vi har et mål om å etablere Gulex.dk etter de tre største, som er henholdsvis Krak.dk, Eniro.dk og Degulesider.dk i løpet av 2008.

Du kan søke i den danske tjenesten på norsk ved å velge ”Søk på norsk i Danmark” under søkefeltet på Nettkatalogens forside.

Link: www.gulex.dkwww.fdim.dk

12.08.2008

Utvidet markedskampanje for nummeropplysningen 180.no

Den pågående markedskampanjen på TV2 har nå blitt utvidet til å omfatte ”Fra Hollywood til Parkveien” med kjendisstylisten Jan Thomas ut inneværende sesong.

Pågående aktiviteter på TV er dermed: TV2: Reisemål (mandager 20:00), Fifth Gear (tirsdager 20:50 Zebra), Pauls planet (onsdager 20:00), Eventyrlig seilas (onsdager 20:30). TV Norge: Metro (lørdager 18:20), Oslo TV (alle hverdager 17:30, 18:30 og 23:45).

16.05.2008

180.no øker - Fagbladet Teleavisen med en artikkel / intervju

"Det er mulig det ikke lar seg gjøre å få til konkurranse i dette markedet, uttalte Post- og teletilsynet tidligere denne uken. De viste til at Gule Sider 1880 og Opplysningen 1881 er alene om å tilby tradisjonell nummeropplysning.

På nettet henger imidlertid mindre aktører fortsatt med, men kun én av dem øker i følge MMI kjennskapen sin hos befolkningen."

Hele saken: http://www.teleavisen.no/wip4/nyheter/lovende_180_no

15.05.2008

E24 følger opp pressemeldingen fra 180.no

Vår pressemelding fra 14.05 (se under) har blitt snappet opp.

En artikkel på E24 publisert noen timer etter at pressemeldingen gikk ut belyser temaet rundt enorme besparelser ved bruk av nummeropplysning på internett fremfor telefon. 180.no står alene for årlige besparelser tilsvarende 150 millioner kroner.

Vårt tips er: Bruk den tjenesten som ikke tømmer lommene dine når du ringer ;-)

Hele saken: http://e24.no/naeringsliv/article2422469.ece

30.04.2008

TNS Gallup: Brukertall Norge uke 17 - 367.170 unike brukere og 1 million søk.

Samlet for Nettkatalogen.no + 180.no - nummeropplysning på internett.

08.04.2008

Medlem av INMA - Interesseorganisasjonen for interaktiv markedsføring.

Advista AS som eier Nettkatalogen AS er nå medlem av INMA.

INMA er en interesseorganisasjon som skal jobbe på tvers av bransjeforgreninger for å hjelpe faget og bransjen interaktiv marketing.

Ved å drive opplysende arbeid og argumentere med tallfestet, vitenskapelig material i ryggen, skal INMA bidra til at annonsører og andre aktører forstår viktigheten og verdien av å inkludere interaktiv annonsering i sin markedsføring.

Hjemmeside: www.inma.no

En oversikt over medlemmer finner du her: http://inma.no/Default.aspx?pageId=578

31.01.2008

43% av de spurte kjenner til Nettkatalogen.no i følge MMI Synovate

En omnibusundersøkelse viser at nesten annenhver nordmann kjenner til Nettkatalogen.no. Kun 4 år etter å ha blitt startet opp fra ingenting har tjenesten dermed skaffet seg en solid posisjon blant norske nettbrukere.

Nettkatalogen NO AS er nå et datterselskap av norske Advista som leverer søke- og annonsetjenester i Norge, Sverige, Danmark og Tyskland. Ukentlig har Advistas søketjenester ca 1 million besøk av europeiske brukere som skal finne varer, tjenester og annen informasjon på internett.

29.01.2008

Over 800.000 så Farmen - 180.no frem 26% :-)

Første episode av Farmen gikk på lufta i går og samlet store deler av Norge foran skjermen. Kanskje var ikke veien så lang til PC´en heller. Sammenlignet med samme periode for en uke siden er 180.no frem over 26% målt i antall besøk.

28.01.2008

180.no sponser Farmen og Golden Goal på TV2

Etter tidligere svært vellykket sponsing på TV2 vil 180.no nå sponse storsatsingen ”Farmen 2008” og ”Golden Goal”. Farmen sendes mandag, onsdag og fredag 20:00 og søndager på T2 Zebra. 180.no har 4 sponsorplakater på hvert program.

Golden Goal med Johann Golden og Henrik Elvestad i spissen, sendes fredager etter Senkveld på TV2 og torsdag / lørdag på TV2 Zebra.

17.12.2007

1.142 000 seere - suksess for TV2 og Nettkatalogen.no :-)

Hele 1.142 000 seere fikk med seg finalen i kvinnenes finale under årets håndball-VM søndag.
Selv om Norge tapte finalen var seertallene så sterke at kampen går inn på seertoppen for 2007.

Les hele saken: http://www.kampanje.com/medier/article181223.ece

16.12.2007

Vi gratulerer håndballjentene med sølv i VM!

http://www1.vg.no/sport/haandball/kvinne-vm-07/artikkel.php?artid=190379

10.12.2007

Norge - Makedonia: 858.000 seere så Norge vinne

---

05.12.2007

Nettkatalogen.no sponser Hånball VM 2007!

Nettkatalogen har inngått en avtale som sikrer profilering på banen i alle Norges kamper etter det innledende gruppespillet. En godt synlig logo vil ligge på banen rett utenfor 9 meter og sikre svært god eksponering i VM. Tidligere Det er forventet at nærmere 850.000 seere skal følge Norges kamper på veien til en mulig finale.

Kampene sendes: 6, 8, 9 og 11. desember. Kvarfinalen går av stabelen den 12., semifinale 14. og finalen sendes 16.12.

Nettkatalogen.no har siden 2004 vokst til å bli en av de mest brukte katalogtjenestene på internett i Norge. Ukentlig har tjenesten over 300.000 besøk fra norske brukere (ref: TNS Gallup), hvor over 75% av de besøkende gjør søk etter leverandører av varer og tjenester.

01.11.2007

Nettkatalogen.no og 180.no med stor kampanje på TVNorge

Åndenes Makt (søndager i november)

Gigantisk seersuksess med ca 500.000 seere på søndagskvelden klokken 21:30
http://www.tvnorge.no/programportaler/Andenes_makt/Andenes_makt/


America's Funniest Home Videos (alle hverdager i november og desember)

AFV trekker over 100.000 seere hver eneste hverdag og har blitt sendt på TV i 16 sesonger. En klassiker i
beste sendetid mandag til fredag, 19:00 og 19:30
http://abc.go.com/primetime/afv/index


Oslo TV (alle hverdager i november og desember)

Norges mest populære ”lokal-TV” dekker hovedstaden. Henriette Brusgaard tar daglig i mot kjente
gjester fra musikk, film og media. Over 60.000 følger hovedstadens program daglig og i løpet av en
måned har over 210.000 av Oslos beboere fått med seg sendingene.
http://pub.tv2.no/nettavisen/na24/propaganda/media/article967990.ece


Fredagsfilmen & Lørdagsfilmen (Hele desember klokken 21:30)

Fredager og lørdager er filmkveld på TV Norge. Blockbustere og klassikere med kjente skuespillere
blir sponset av Nettkatalogen.no og 180.no.

26.10.2007

www.180.no - rask suksess med enkelt domene

Advistas nye nummeropplysning på nett, 180.no, opplever sterk økning i antall brukere. På kun få uker har antall brukere økt med over 150%

Beste notering så langt er over 55.000 besøk og 160.000 søk etter opplysninger i løpet av en uke. Tatt i betraktning at tjenesten kun har vært oppe i ca 3 måneder er det liten tvil om at norske brukere har tatt den nye og superenkle tjenesten godt i mot.

180.no er bygget opp på en unik måte blant opplysningstjenestene på nett. Her søker du kjapt i både telefon- og bedriftskatalogen samtidig. Søkeresultatene vises side om side uten forstyrrende elementer.

Opplysningene du søker frem sender vi gratis som SMS til din mobiltelefon.

180.no >>

25.10.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 42 - 822.455 oppslag av 278.341 unike norske brukere.

22.10.2007

Målrettet profilering av Nettkatalogen og 180.no på Startsiden.no

Fra 22.10.07 til 31.10.07 vil ligge med en gjennomgående toppbanner med søkefelter under hovedkategorien ”Oppslagsverk og fakta”.

I denne perioden kan alle Startsidens brukere søke i både 180.no og Nettkatalogen.no direkte fra Startsiden. Vi regner med at mange av Startsidens brukere vil bli bedre kjent med våre tjenester i denne perioden.

Oppslagsverk og fakta dekker blant annet områdene:
Telefonkataloger, Bedriftsinfo, Søk og katalog, Guider, Kataloger, Søkesider, Adresseinfo, Kart og atlas, Internasjonale kart og Postnumre.

19.10.2007

Nyheter fra Advista AS - snart 4 millioner besøk per måned

De siste 30 dager har Advistas katalogtjenester hatt 3.6 millioner besøk og over 8 millioner katalogoppslag. 75% av katalogoppslagene er bedriftsrelaterte søk etter leverandører, varer og tjenester. Ca 25% fordeler seg på de tre kategoriene: generelle nettsøk, nummeropplysning og kartsøk.

17.10.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 41 - 862.091 oppslag av 287.037 unike norske brukere.

12.10.2007

Vi sponser Startsiden.no og ABC Nyheter - skattesøket

Startsiden.no er Norges tredje største nettsted med over 1,7 millioner unike brukere per uke.

Nettkatalogen.no og 180.no vil sponse skattesøket på Startsiden.no og ABC Nyheter ut 2007.

Avtalen innebærer at Nettkatalogen vil ligge med logo og link høyt oppe på Startsidens forside (rett under de siste toppsakene fra ABC Nyheter). 180.no vil ligge med et stort toppbanner på søkeresultatsiden for skattesøk.

Avtalen sikrer estimert 220 millioner visninger for Startsidens brukere.

11.10.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 40 - 825.178 oppslag av 270.133 unike norske brukere.

04.10.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 39 - 832.029 oppslag av 279.322 unike norske brukere.

01.10.2007

Oppsummering - Markedsaktiviteter 2007

En liten oppsummering av Nettkatalogens foreløpige markedsaktiviteter høsten 2007. Totalt blir våre bannere og linker vist over 70 millioner ganger for estimert 2 millioner nettbrukere hver uke. Vi minner om at disse aktivitetene har blitt kjørt i hele 2007 og vært med på å føre Nettkatalogen opp som den nest største katalogtjenesten på nett i Norge (ref: TNS Gallup).

Riksdekkende medier:

- Gjennomgående plasseringer og visninger av toppbanner på nettmagasinet Dinside.no
- Faste plasseringer på NA24 iMarkedet – forside og alle undersider
- Faste plasseringer på Digi.no – forside og alle undersider
- Ca 40 millioner eksponeringer i Google.no per måned
- Kampanjer på ABC TV (Startsiden)
- TV sponsorat på TV Norge / Oslo TV, 6 ganger daglig – hverdager
- Startsidens ABC Nyheter, bannere + megaboard. Kampanjer.
- Aktiviteter på MSN.no, Startsidens ABC Nyheter, Yahoo

Markedsføring på 75 lokale nettaviser

Vi vet at mange kunder handler lokalt, derfor markedsfører vi også våre annonsører lokalt. Totalt vises Nettkatalogen.no over 40 millioner ganger per måned på disse nettstedene:

Akershus Amtstidende, Arbeidets Rett, Aura Avis, Aust Agder Blad, Avisa Nordland, Bergensavisen, Bygdeposten, Demokraten, Finnmark Dagblad, Finnmarken, Firda, Firdaposten, Fremover, Glåmdalen, Gudbrandsdølen Dagningen, Hadeland, Halden Dagblad, Hardanger Folkeblad, Hamar Arbeiderblad, Helgeland Arbeiderblad, Indre Akershus Blad, Jarlsberg, Lofotposten, Malvikbladet, Namdals-Avisa, Nordhordland.no, Nordlys, Moss Dagblad, Opdalingen, Oppland Arbeiderblad, Porsgrunns Dagblad, Rana Blad, Ringerikes Blad, Rogalands Avis, Romerikes Blad, Sarpsborg Arbeiderblad, Smaalenenes Avis, Sogn Avis, Stjørdalens Blad, Telemarksavisa, Tidens Krav, Tvedestrandsposten, Østlands Posten, Øyene, Eidsvoll Ullensaker Blad, Lokalavisa Sør Østerdal, Volleymedia, Nationen, Varingen, Vestlandsnytt, Aker Avis, Groruddalen, Sporten.no, Nettbirken.no, Lofot Tidende, Bladet Vesterålen, Vårt Land, Bladet Tromsø, Harstad Tidende, Troms Folkeblad, Brønnøysund Avis, Framtid i Nord, Saltenposten, Altaposten, Avisa Raumnes, Jærbladet, Bygdebladet, Gjesdalsbuen, Sandnesposten, Solabladet, Strandbuen, Rakkestad avis, Enebakk avis, Vestby Avis, Ås Avis, Kvinnheringen.

20.09.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 37 - 833.900 oppslag av 279.515 unike norske brukere.

13.09.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 38 - 843.624 oppslag av 278.953 unike norske brukere.

13.09.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 36 - 856.753 oppslag av 285.974 unike norske brukere.

08.09.2007

Megaboard på ABC Nyheter hele helgen

06.09.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 35 - 872.043 oppslag av 284.143 unike norske brukere.

31.08.2007

Nettkatalogen sponser Startsidens satsing på Nett-TV, ABCTV.no.

Nettkatalogen vil sponse alle sendringer på ABCTV de to første ukene etter sendestart. I tillegg vil vi profileres med dominansebannere og skyskrapere gjennomgående på nettstedet.

30.08.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 34 - 795.403 oppslag av 263.840 unike norske brukere.

23.08.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 33 - 884.527 oppslag av 280.274 unike norske brukere.

16.08.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 32 - 783.736 oppslag av 246.588 unike norske brukere.

08.08.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 31 – 729.494 oppslag av 224.496 unike norske brukere.

Juli er over og norske forbrukere skal igjen finne leverandører av varer og tjenester.
Vi krabber igjen opp på Galluplisten. Denne uken hadde kun 22 norske nettsteder mer bruk enn Nettkatalogen.no

02.08.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 30 – 639.657 oppslag av 196.418 unike norske brukere.

27.07.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 29 - 624.512 oppslag av 190.507 unike norske brukere.

02.07.2007

180.no, Lett å huske. Lett å bruke.

Nettkatalogens eier Advista AS har lansert en ny katalogtjeneste under domenet 180.no.
Alle Nettkatalogens annonsører vil motta en gratis logoannonse med link til hjemmeside frem til 01.10.07.

29.06.2007

En riktig god sommer ønskes alle kunder og brukere av Nettkatalogen.

Avdeling for kundeservice følger vanlige åpningstider i hele juli.

14.06.2007

Gulex.se opplever sterk økning i bruk og registrerte bedrifter

Den svenske katalogtjenesten Gulex.se som har samme eier som Nettkatalogen styrker sin posisjon i det svenske katalogmarkedet. Over 150.000 brukere er nå innom tjenesten ukentlig for å finne svenske, danske og norske leverandører.

07.06.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 22 - Full måling ikke utført p.g.a. tekniske problemer.

31.05.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 21 - 854.700 oppslag av 272.713 unike norske brukere.

Andre gang over 270.000 unike norske brukere på en uke.

25.05.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 20 - 791.820 oppslag av 255.236 unike norske brukere.

16.05.2007

100% vekst på 1 år :) Nye rekorder i uke 19 - 914.367 oppslag av 283.076 unike norske brukere.

09.05.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 18 - 829.460 oppslag av 261.753 unike norske brukere.

03.05.2007

TNS Gallup: Ny rekord igjen! For første gang passerte vi 270.000 unike norske brukere.

Medregnet utenlandske brukere var over 315.000 unike brukere innom tjenesten. Ca 70% av katalogens brukere gjør søk i bedriftskatalogen.

25.04.2007

Nytt nettsøk i samarbeid med Google

Det nye nettsøket levert i samarbeid med Google er ferdig integrert i rød katalogdel med over 10 milliarder sider indeksert.

25.04.2007

Hurra! Ny rekord i antall brukere og oppslag. 837.757 katalogoppslag i Nettkatalogen fra 261.968 brukere.

En oppgang på hele 15% fra uke 15 gjorde uke 16 til vår beste uke noensinne. Medregnet utenlandske besøkende var over 300.000 innom tjenesten og gjorde over 900.000 katalogoppslag.

24.04.2007

Kampanje på ABC Nyheter

I et ledd av nye markedsaktiviteter har vi inngått en avtale som sikrer Nettkatalogen.no gjennomgående profilering på www.abcnyheter.no. Tjenesten er eid av ABC Startsiden, ett av Norges mest brukte nettsteder.

18.04.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 15 - 730.406 oppslag av 226.513 unike norske bruker

Påsken er over og handleklare nordmenn er nok en gang på plass for å finne leverandører. Ukens tall viser et fortsatt jevnt nivå for 2007 og en økning på 27 % fra uke 14. Nettkatalogen.no holder fortsatt andreplassen i det norske katalog- / opplysningsmarkedet bak Telefonkatalogen Gule Sider.

13.04.2007

Handels- og Servicenæringens Hovedorganisasjon (HSH) advarer mot katalogsvindel

Utdragene under er hentet fra www.hsh-org.no med tillatelse fra sikkerhetskoordinator Thor M. Bjerke.

"HSH har i det siste fått mange henvendelser fra virksomheter som får tilbud om registreringer i forskjellige databaser eller oppføringer i ulike nettkataloger. Sikkerhetskoordinator i HSH, Thor Martin Bjerke advarer mot for ivrige selgere og uskyldige korrekturskjemaer. - For tiden er det spesielt to typer svindel som florerer, sier Bjerke."

"Spør også om de er medlem av Trygg Katalog eller om de er registrert i TNS Gallup sin oversikt over nettbesøk. Det er for mange som opplyser om besøkstall uten rot i virkeligheten. Man bør også forsikre seg om at avtalen man tegner, er oppsigelig og ikke bundet i mange år."

Les hele artikkelen her

04.04.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 13 – 783.223 oppslag av 230.832 unike norske brukere

Vi ønsker alle våre kunder og brukere en riktig god påske :)

28.03.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 12 – 762.979 oppslag av 227.653 unike norske brukere

Over 70.000 svenske og danske brukere benyttet denne uken Advistas katalogtjenester Gulex.se og Gulex.dk til å finne informasjon om leverandører i Sverige og Danmark. Dette er en oppgang på over 30% fra uke 11.

21.03.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 11 – 767.739 oppslag av 224.832 unike norske brukere

14.03.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 10 – 787.513 oppslag av 227.791 unike norske brukere

Gode nyheter fra våre naboer: Over 50.000 dansker og svensker har testet de ikke helt ferdigstilte tjenestene Gulex.dk og Gulex.dk i uke 10. Det mangler ikke på positive tilbakemeldinger fra våre naboland og vi ser frem til å kunne presentere et ferdig resultat om noen uker.

Vi minner om at alle norske annonsører også er søkbare for svenske og danske brukere som leter etter leverandører i Norge.

07.03.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 9 – 733.208 oppslag av 218.028 unike norske brukere

Enda en uke med knallgode tall for Nettkatalogen.no.

Bare Gulesider.no (medregnet alle brukere av Telefonkatalogen.no og Proff.no) har hatt flere brukere enn Nettkatalogen.no i 7 av de 8 siste ukene i 2007. Det skal ikke legges skjul på at det er en svært stolt gjeng medarbeidere og fornøyde annonsører som ukentlig venter på den oppdaterte Topplisten fra TNS Gallup.

En markant økning i bruk for de svenske og danske katalogene Gulex.se og Gulex.dk er også gledelig å ta med seg. Det jobbes nå med de siste oppgavene for ferdigstillelse av tjenestene slik at også annonsører i våre naboland kan profilere seg mot det skandinaviske markedet.

28.02.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 8 – 765.965 oppslag av 218.360 unike norske brukere

23.02.2007

Tapt anrop? Vi vet hvem som har ringt deg

Forbedret nummersøk gir deg informasjon fra telefonkatalog, bedriftskatalog og offentlig informasjon fra Nettkatalogens forside.
Tast inn nummeret til den som har ringt og klikk på <Søk>

Lagre opplysningene? Vi sender søkeresultatet til din mobiltelefon som SMS - Helt gratis :)

21.02.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 7 – 777.913 oppslag av 220.686 unike norske brukere

14.02.2007

Pressemelding: Nettkatalogen er nytt medlem i bransjeforeningen Trygg Katalog

Trygg Katalog er en bransjeforening som jobber med å sikre norske bedrifters rettigheter ved katalogannonsering. Får du henvendelser om annonsering ulike kataloger eller søkemotorer, pass på at selskapet er oppført på medlemslisten og har sine brukertall på den offiselle målingen brukermålingen fra TNS Gallup.

Godkjente aktører i markedet er blant annet: Eniro (Gule sider), Nettkatalogen, Opplysningen 1881 og Sesam.

Trygg Katalog har i samarbeid med Mediebedriftenes Landsforening (MBL) opprettet en nemnd som informerer om hvilke aktører som har forpliktet seg til å følge et sett med retningslinjer. Bedrifter som forplikter seg til retningslinjene vil ha mulighet til å benytte stempelet Trygg Katalog. Dette vil gi kunder en kvalitetssikring og bidra til å rydde opp i markedet for slike tjenester.

Nettsiden www.varslingslisten.no er resultatet av et samarbeid mellom NHO, Handels- og Servicenæringens Hovedorganisasjon, Bedriftsforbundet, Norges Autoriserte Regnskapsføreres Forening (NARF) og Næringslivets Sikkerhetsråd (NSR). Her listes katalogselskaper som organisasjonene mener man bør være ekstra på vakt overfor.

Les mer på Tryggkatalog.no

13.02.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 6 – 791.335 oppslag av 220.706 unike norske brukere

06.02.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 5 – 807.608 oppslag av 227.282 unike norske brukere

31.01.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 4 – 823.150 oppslag av 232.619 unike norske brukere

Nettkatalogen fortsetter 2007 med nye rekorder og videre klatring på TNS Gallups ukentlige toppliste.
Uke 4 viser blant annet flere brukere enn den høyt profilerte nettutgaven av Se & Hør - Seher.no.

Norske forbrukeres handelsmønster innebærer mye handel innenfor by og kommunegrenser. Satsing
på lokale markeder i Norge gjennom direkte linker til Nettkatalogen fra over 50 lokale nettaviser
har bidratt til langt bedre synlighet utenfor storbyene og at stadig nye brukere oppdager tjenesten.

23.01.2007

Pressemelding: Rekord etter nylansering

TNS Gallup: Brukertall uke 03 – 803.904 oppslag i katalogen av 222.809 norske brukere er begge deler nye rekorder. Det er tydelig at nye Nettkatalogen faller i smak hos norske brukere. Uke 3 viste også ny rekord for antall brukere utenfor Norge fra andre land: 90.386 oppslag i katalogen ble utført av 38.754 unike brukere.

Sammenlignet med samme periode i 2006 har antall unike norske brukere økt med hele 185%

De nye tjenestene fra Advista brandet Gulex i Sverige og Danmark har også opplevd jevn vekst i sine respektive markeder før de er ute av beta og markedsføring har startet.



Over 220.000 unike norske brukere fant frem ved hjelp av vår søketjeneste i uke 3 viser tall fra
TNS-Gallup
.

17.01.2007

Nå kan du søke i alle Nettkatalogens deler fra ett søkefelt

Etter tilbakemeldinger fra våre brukere vises nå resultater fra Telefonkatalogen, Nettsøk og Nyhetssøk under kolonnen merket ”Flere treff” til venstre under søkeboksen.

16.01.2007

TNS Gallup: Brukertall uke 02 – 686.571 oppslag av 199.652 unike norske brukere

Ny rekord for antall unike brukere og oppslag uke 2, 2007. Nettkatalogen.no plasserte seg denne uken foran populære nettsteder som Zett, Tinde og Qxl på Galluplisten.

12.01.2007

Ekstra trykk på Dinside.no, NA24 - iMarkedet og Propaganda-as i januar og februar

Nettkatalogen profileres ekstra med run-on-site toppbannere på disse nettstedene i tillegg til de faste plasseringene.

08.01.2007

Pressemelding: Nye Nettkatalogen lansert! Egne farger på de ulike delene

En rekke nye funksjoner for brukere og annonsører er nå lansert. En ny skandinavisk profil er nå lansert sammen med en rekke nye tjenester. Enklere navigasjon, større skille mellom de ulike katalogdelene, bedre lesbarhet og lik profil for Norge, Sverige og Danmark har vært noen av målene vi har jobbet mot det siste året. Som leverandør av søketeknologi falt valget på markedslederen Google.


Blå - Telefonkatalogen beholder fargen
Telefonkatalogen beholder den klassiske blå ”Nettkatalogen-fargen” som vi har hatt de siste fire årene, men har fått en oppgradering i lay-out, lesbarhet og funksjonalitet. Mobilutgaven består fortsatt med gratis nummersjekk, kart samt oppslag i telefon- og bedriftskatalogen via mob.nettkatalogen.no. Informasjonen du søker frem på nett kan du få tilsendt av oss uten noen kostnad per SMS eller lagre den direkte i Outlook.


Gul - Alle bedrifter i Norge
Vår mest populære katalogdel, bedriftskatalogen inneholder nå over 700.000 oppføringer. Denne delen får den internasjonale fargen for bedriftskataloger og fremstår med en rekke nye søkefunksjoner som splitter ny i sin gule prakt. At det dunker et hjertet der inne fra Google sørger for en rask, nøyaktig og stabil tjeneste samt trygghet for våre 10.000 norske annonsører. Nettkatalogen var først ute med å levere gratis informasjon per SMS uten registrering - denne populære funksjonen opprettholder vi.


Grønn - Kart & Satelittbilder
Våre nye grønne kartsider inneholder nyheter som satellittbilder av de fleste kriker og kroker i verden. Her kan du ved hjelp av noen få klikk bevege deg fra New Yorks gater til Frognerparken i Oslo. Forbedrede kart med økt nøyaktighet og utvidet innhold gjør det lettere å finne frem. Blant annet har vi lagt inn restauranter, bensinstasjoner, lege / sykehus og annen viktig informasjon som fotobokser for hele Norge.


Lilla – Offentlig informasjon
Leter du etter kontaktinformasjon innen den offentlige sektor finner du dette under den lilla flippen øverst på siden. Du kan enkelt lagre viktig informasjon blant dine favoritter eller legge de direkte inn i Outlook. Barnehager, skoler, fritidsklubber, skattefogdkontorer og trygdekontorer er bare noen eksempler på oppføringer du finner i denne nyttige delen av Nettkatalogen.


Grå – Oppdaterte nyheter fra tusenvis av kilder (Tikkr.com)
Innenriks, Utenriks, Økonomi, Teknisk & Data, Kultur og Sport er våre hovedkategorier, men over 3.000 kilder scannes kontinuerlig for de seneste oppdateringene i nyhetsbildet. Førstesiden viser alltid de ferskeste nyhetene fra Norges regionale og lokale aviser.

Et gigantisk arkiv bestående av ca 3.000.000 artikler datert helt tilbake til år 2000 gjør at vår nyhetstjeneste kan være et nyttig verktøy for å finne bakgrunnsinformasjon eller finne ut hva som har vært skrevet om et bestemt tema / person de siste syv årene.

07.01.2007

Rekordtall for bruk av Nettkatalogen

Ingen brukere i 2003, nesten 200.000 norske brukere i 2007

Med nesten 200.000 unike norske brukere i uke 1 - 2007 (ref: TNS Gallup) har Nettkatalogen startet det nye året med en ny rekord. Det nøyaktige tallet var 199.262 brukere som totalt gjorde 653.741 oppslag i katalogen. Nettkatalogen lå jevnt blant Norges 25-30 mest brukte nettsteder i hele 2006.

I tillegg til de norske brukerne hadde Nettkatalogen også besøk av over 30.000 brukere fra andre land, noe som også er ny rekord.

Se oversikten over Norges største nettsteder her, TNS-Gallup >>

07.01.2007

Språkstøtte fra Nettkatalogen river landegrenser

Nå finner du svenske og danske leverandører med norsk informasjon i Nettkatalogen.no

Finn varer, tjenester, navn, nummer, adresse og kart tilhørende over 1,700.000 skandinaviske leverandører. Nettkatalogen inneholder stort sett alle bedrifter i Norge, Sverige og Danmark registrert med arbeidsområder og spesialiteter. Våre løsninger rundt språkteknologi er med på å rive barrierene det er som forbruker å finne en leverandør i et annet land og bedrift profilere seg mot utenlandske brukere.

Har du behov for en ”eiendomsmegler” i Sverige kan du i Nettkatalogen som første katalogtjeneste søke etter den norske betegnelsen og finne over 3.400 svenske leverandører under bransjen ”fastighetsmäklare”. Det er mange språklige underfundigheter mellom våre naboland, selv om vi stort sett forstår hverandre når vi snakker sammen er det skiller våre skriftspråk som gjør kommunikasjon vanskelig. Tast inn en vare eller tjeneste på norsk i søkefeltet, klikk på Sverige eller Danmark etterfulgt av Søk for å finne frem til leverandører i våre naboland.

Vi setter stor pris på tilbakemeldinger rundt tjenesten og mottar gjerne dine synspunkter på e-post tips@nettkatalogen.no

03.01.2007

Gulex (beta) lansert i Sverige og Danmark

Gulex.se og Gulex.dk er nå på nett med komplette bedriftskataloger i Sverige og Danmark.

02.01.2007

Avsluttet 2006 som nummer 2 (ref: TNS Gallup)

Kun sammenslåingen Gulesider / Telefonkatalogen / Proff var større enn Nettkatalogen i uke 52.

31.12.2006

Godt Nyttår ønskes alle brukere og annonsører!

27.12.2006

Foreløpige regnskapstall 2006

Omsetning opp 90% fra 2005

Foreløpige tall viser en sterk økning i omsetning for Nettkatalogen og morselskapet Advista AS. Trenden fra 2004 fortsetter og det er ventet en omsetning i overkant av NOK 31.000.000 for 2006.

Nettkatalogen har gått med kontinuerlig overskudd og omsetningsøkning siden oppstart i 2003.

13.12.2006

Eksklusive linker fra 51 norske nettaviser til Nettkatalogen

Nettkatalogen vil fra 01.01.2007 ligge med godt synlige linker på alle forsider og undersider til 51 norske lokale nettaviser. Avtalen sikrer meget god lokal eksponering mot over 1,7 millioner unike brukere. Avtalen sikrer eksklusivitet blant katalogtjenester.

Følgende aviser inngår i avtalen:

Akershus Amtstidende, Arbeidets Rett, Aura Avis, Aust Agder Blad, Avisa Nordland, Bergensavisen,
Bygdeposten, Dagsavisen, Demokraten, Eidsvoll Ullensaker Blad, Finnmark Dagblad, Finnmarken, Firda, Firdaposten, Fremover, Glåmdalen, Gudbrandsdølen, Dagningen, Hadeland, Halden Dagblad, Hardanger Folkeblad, Hamar Arbeiderblad, Helgeland Arbeiderblad, Indre Akershus Blad, Jarlsberg, Lofotposten, Lokalavisa Sør Østerdal, Namdals-Avisa, Nationen, Nordhordland.no, Nordlys, Malvikblad, Moss Dagblad, Opdalingen, Oppland Arbeiderblad, Porsgrunns Dagblad, Rana Blad, Ringerikes Blad, Rogalands Avis, Romerikes Blad, Sarpsborg Arbeiderblad, Siste.no, Smaalenenes Avis, Sogn Avis, Stjørdalens Blad, Telemarksavisa, Tidens Krav, Tvedestrandsposten, Vestlandsnytt, Vårt land, Østlands Posten og Øyene.

11.12.2006

TNS Gallup: Brukertall uke 49 – 588.748 oppslag av 189.901 unike norske brukere

09.12.2006

Øker synligheten i Oslo med TV Norge

Nettkatalogen blir sponsor for det populære programmet OsloTV og øker trykket i Norges hovedstad betraktelig.

02.12.2006

Pressemelding: Velger Google som leverandør av søketeknologi

Advistas nye katalogtjenester i Norge, Sverige og Danmark bygges opp rundt teknologi fra Google…

Dette sikrer ikke bare meget raske og nøyaktige søkeresultater, men også en svært stabil løsning.

Hjertet i nye Nettkatalogen samt Gulex i Sverige og Danmark er rå datakraft kombinert med den seneste teknologien fra det ledende selskapet i verden innen sitt segment. En kraftig serverpark fra Google skal sørge for at Advistas tjenester i Skandinavia skal kunne takle den økte mengden trafikk som ventes de neste årene.

Google ble valgt som leverandør da de kunne levere den beste totale løsningen til en skandinavisk og europeisk satsing. Andre løsninger og tjenester utarbeidet med basis i produkter fra Google vil lanseres de nærmeste månedene.

02.10.2006

TNS Gallup: Brukertall uke 39 – 667.947 oppslag av 188.275 unike norske brukere

28.08.2006

TNS Gallup: Brukertall uke 34 – 549.791 oppslag av 160.103 unike norske brukere

15.07.2006

Jubajuba.no - barnesikker katalogtjeneste lanseres i testversjon

Behovet for trygge søk på internett øker i takt med at stadig flere barn lærer seg å bruke dette mediet. Jubajuba.no legges nå ut på nett i en testversjon som forventes å stå klar 1. kvartal 2007.

Foreløpig er det kun søk etter bedrifter samt et Google-søk med eksterne resultater som er lagt ut, men prosjektet vil utvikles i takt med andre nye tjenester fra Nettkatalogen / Advista. Alle klikkbasert reklameplasser er foreløpig donert til ulike veldedige organisasjoner.

29.06.2006

Avtale med magasinet Gründer (print og internett)

Nettkatalogen vil profileres i de kommende utgavene av Gründer samt Gründer Spesial over doble helsider og ¼ sider fremme i bladet. Gründer Spesial sendes ut til alle nystartede bedrifter i Norge og er en utgave inneholdende nyttig stoff for bedrifter i en oppstartsfase.

Nettkatalogen vil via forsiden og alle undersider på Grunder.no være tilgjengelig med søkeboks direkte til telefon- og bedriftskatalog.

19.06.2006

TNS Gallup: Brukertall uke 24 – 551.086 oppslag av 165.785 unike norske brukere

03.06.2006

Enkel vei til offentlig informasjon

Søk etter barnehager, skoler og offentlige innstanser er raskt og enkelt utført på Nettkatalogen. Tjenesten ble lansert i 2004, men vil få en mer markant posisjon når den nye versjonen lanseres i slutten av 2006 / begynnelsen av 2007.

23.05.2006

Sikter mot Sverige og Danmark

Nye tjenester skal lanseres i 2007 under det nye navnet Gulex

Advista som eier Nettkatalogen har på plass de siste avtalene som er første steg i en ny norsk satsing i Skandinavia. 2006 skal brukes til å ferdigstille de nye tjenestene som vil lanseres som bedriftskataloger beriket med nettsøk fra MSN, nyhetsfunksjonalitet, kart og prissammenligning.

15.05.2006

TNS Gallup: Brukertall uke 19 – 485.970 oppslag av 168.946 unike norske brukere

01.05.2006

Kampanje på Zett.no

Nå kan man søke i Nettkatalogen direkte fra alle sider på rubrikkmarkedet Zett.no.

10.04.2006

TNS Gallup: Brukertall uke 14 – 503.577 oppslag av 129.669 unike norske brukere

04.04.2006

Satellittbilder for hele verden kommer i nye Nettkatalogen

Med noen raske klikk kan du snart zoome deg inn på Eifeltårnet i Paris eller ta kikk rundt i New Yorks gater.

09.03.2006

Nettkatalogens nettsøk (levert av MSN) øker populariteten

Oppskrifter til påskematen, informasjon om hva som skjer på Kreta i sommer finner du raskt med nettsøket.

06.03.2006

TNS Gallup: Brukertall uke 9 – 532.367 oppslag av 133.823 unike norske brukere

01.03.2006

Avtale med Aller Internett om markedsføring

Det er gjort en avtale som sikrer direkte linker inn til Nettkatalogens telefon- og bedriftskatalog fra alle forsider og undersider i store deler av nettverket til Aller Internett. Avtalen omfatter Dinside.no, iMarkedet.no, Propaganda-as.no og Digi.no.

Totalt omfatter avtalen over 5 millioner visninger av direktelink per måned for alle de ulike nettstedenes brukere.


Mer informasjon om oss, samarbeidspartnere og 180 Bloggen:
180.no Brønnøysund
Fabelfarm 180.no Blogg

 

Velg sted:       A    B    C    D    E    F    G    H    I    J    K    L    M    N    O    P    Q    R    S    T    U    V    W    X    Y    Z    Æ    Ø    Å     > Telefonkatalog> Geografisk
  Offentlig søkNettsøk (Norge / verden)BedriftskatalogTelefonkatalogKart og satelittbilder

0,38s - 153